reklama

na úvod

Jedného dňa som si povedala, že je síce pekné vyliať si občas svoje srdce na papier a formou básne, alebo piesne vyjadriť svoje pocity. Ale predsa len , nie je krajšie podeliť sa o svoju tvorbu, takto verejne, keď v 21. storčí máme toľko možnosti, trebárs tu, na internete? Ja myslím, že áno :). Samozrejme som uviedla aj svoje meno, keby prípadne neskor, v budúcnosti chceli dať moje texty školákom do čítaniek, aby som nebola označovaná, ako nejaký neznámy, ľudový autor :).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tak a čo mám ešte napísať...Hneď na začiatok začnem s poviedkou Hanblivec- Bude to taká soap opera. Zatiaľ je počet jej dielov neznámy, ale keď nebudem mať dostatočnú inšpiráciu, možno sa nedočkáme ani dvadsiatky :). Ale to by bola samozrejme škoda. Postupne plánujem pridávať aj svoje ostatné nápady, myšlienky, diela a uvidím (e), čo z toho vznikne.

Erika Bajusová

Erika Bajusová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autorka na voľnej nohe... Zoznam autorových rubrík:  Hanblivec (Diely)Súkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu